"HATI BERULAM JANTUNG"


Hidup ku ini penuh dengan dugaan.Aku merasakan aku ini tiada hala tuju dimana aku ingin pergi.Malah aku merasakan sesuatu tentang kesitimewa akan tetapi belum ku jumpa tentang kestimewan ku.
Aku ingin mencari girlfriends atau teman hidup ku,tetapi aku belom jumpa.Malah aku pernah mencuba 21kali tetapi mereka menolak
Pada satu hari aku ternampak seorang gadis yg cantik dan lembut.Nama gadis itu adalah rina,rina ini menyebabkan aku dilamun cinta yg tidak di balas oleh nya.Aku ingin berkenalan dgnnya  tetapi aku amat takut untuk berkenalan dgn nya malah aku takut utk bertegur dgn nya.rina ialah gadis paling ku suka ibarat bulan penuh  dan tenang memandangnya,senyuman nya itu senyumsemetri membuat ku lebih trepikat pada nya.tetapi malang nya rina ini tua setahun dari aku dan aku hanya lah cinta tidak dibalas oleh rina.walaubagaimana pun rina tidak tahu yg aku amat suka pada nya.utk maklumat anda rina ini sudah berpunya.
Cerita ini hanya lah cinta monyet yg mana berlaku dekat sekolah.insyallah cerita ini akn bersambong dan siapa kah'Aku' itu dan mcm mna akhir crita ini yg baik dtg dari allah yg buruk dari kebodohan saya sendiri..
kita berasambong utk bab yg seterus nya malah hti ku ini semakin suka utk melupakan rina.aku cuba utk melupakan nya dari fikiran ku tetapi susah utk melupakan rina apa yg membuat terlalu gila kan rina . setakat ini lah sambungan insyallah akan berasambung
hari ni malam raya aduh aku bru je on9 my fb top tgk pic muka rina wow terkejut ku tengok cantik sungguh rina.saban hri ku cuba ingin berhubung dgn rina melalui mcg mula2 tu mahu lah dia mcg  aku tetapi tu pun hanya lah mind intro je aku ingin lebih dkt dgn rina tetapi rina jual mahal,dia tidak mahu reply aku pun mcg...apa lah nasib ku ini....cinta tak terbalas aku harap dpt lupa kan dia tetapi rina ni seolah suara hti ku.
insyallah akan bersambung.

0 ulasan:

Post a Comment